Küldetésünk

A Technológiával az Egészségért Alapítvány célja, hogy a egy napon a virtuális valóság az egészségügyi mindennapok része legyen. A szervezet fő fókusza a gyermekek egészégügyi ellátásának segítése rehabilitációt támogató szoftverek, technológiai fejlesztések létrehozása révén, valamint a betegségek megelőzésére és felvilágosításra irányuló digitális tartalmak gyártása.
Az Alapítvány számára fontos, hogy minden tevékenységét megfelelő tudományos háttérrel végezze, az elért hatásokat kutatásokkal mérje. A kikísérletezett megoldásokat és háttértudást átadjuk a megfelelő egészségügyi szakembereknek, ezzel biztosítva, hogy minél több érintettet elérjenek az általunk fejlesztett innovációk.
Működésünket nonprofit alapon, pályázati és támogatói forrásból végezzük. Alapelvünk, hogy minden érintett számára elérhetővé tegyük a megoldásaikat, az érintett anyagi, társadalmi helyzete ne jelentsen akadályt.

Elmúlt egy évben

0
elért gyermek
0
VR foglalkozás
0
játékkal töltött perc

Egy kórházi foglalkozás története

Kalandjátékról

A kalandjáték főhőse Mendi, az OncoVR kabala sárkánya. Ő segít kiragadni a szürke és nyomasztó kórház falai között fekvő gyermeket a valóságából. A VR szemüveget felvéve a gyermek egy kincses szigetre kerül, ahol számos feladatot kell megoldania, hogy legyőzze a rátámadó gonosz sejteket. A 360°-ban belátható világban elmerülve, a gyerekek kizárják az aktuális testi és szellemi problémáikat és a kórház által esetlegesen keltett negatív impulzusokat.

Elismeréseink

Semmelweis Innovációs Díj (2018)
Vodafone Digitális Díj (2019)