Küldetésünk
A Technológiával az Egészségért Közhasznú Alapítvány célja, hogy a egy napon a virtuális valóság az egészségügyi mindennapok része legyen. A szervezet fő fókusza a gyermekek egészégügyi ellátásának segítése mentális egészséget támogató VR szoftverek, technológiai fejlesztések létrehozása révén, valamint a betegségek megelőzésére és felvilágosításra irányuló digitális tartalmak gyártása.
Az Alapítvány számára fontos, hogy minden tevékenységét megfelelő tudományos háttérrel végezze, az elért hatásokat kutatásokkal mérje. A vizsgált megoldásokat és háttértudást átadjuk a megfelelő egészségügyi szakembereknek, ezzel biztosítva, hogy minél több érintettet elérjenek az általunk fejlesztett innovációk.
Működésünket nonprofit alapon, pályázati és támogatói forrásból végezzük. Alapelvünk, hogy minden érintett számára elérhetővé tegyük a megoldásaikat, az érintett anyagi, társadalmi helyzete ne jelentsen akadályt.
Az Alapítvány számára fontos, hogy minden tevékenységét megfelelő tudományos háttérrel végezze, az elért hatásokat kutatásokkal mérje. A vizsgált megoldásokat és háttértudást átadjuk a megfelelő egészségügyi szakembereknek, ezzel biztosítva, hogy minél több érintettet elérjenek az általunk fejlesztett innovációk.
Működésünket nonprofit alapon, pályázati és támogatói forrásból végezzük. Alapelvünk, hogy minden érintett számára elérhetővé tegyük a megoldásaikat, az érintett anyagi, társadalmi helyzete ne jelentsen akadályt.
Elmúlt egy évben
saját fejlesztésű játék
0
Partner intézmény
0
együttműködés
0 +
Egy kórházi foglalkozás története
Kalandjátékról
A kalandjáték főhőse Mendi, az OncoVR kabala sárkánya. Ő segít kiragadni a szürke és nyomasztó kórház falai között fekvő gyermeket a valóságából. A VR szemüveget felvéve a gyermek egy kincses szigetre kerül, ahol számos feladatot kell megoldania, hogy legyőzze a rátámadó gonosz sejteket. A 360°-ban belátható világban elmerülve, a gyerekek kizárják az aktuális testi és szellemi problémáikat és a kórház által esetlegesen keltett negatív impulzusokat.